Najnowsze Wpisy

linkologia.pl spis.pl

Pielgrzymka 2005.12 dni ciezkiej wędrówki. zimne noce, budzenie sie co 15 minut i telepanie sie. ''zimnoo miii!'' Pobiel: jedna z najlepszych nocy podczas pielgrzymki:) pobudka 8. bardzo poźno. najgorzej własnie szło mi sie w pierwszy dzien. upał. masakryczny upał.potem zmigród. nie bylo problemu z umyciem, kochany kuzyn rozłozył mi namiot;) 2 dnia zaczał sie problem z noga.potem okazalo sie , ze to duzy problem;/ niestety.. zapomniałam dodac, ze w pobielu ok. 3 w nocy urzadzilismy sobie 'jaką to melodię':D powoli wszystko sie rozkręcało.Trzebnica, i polaczenie sie z pielgrzymką Wrocławską.tyyyleeeeeee luuudzii..kazdego dnia dzialo sie coś innego. pobudka ok. 4, w namiocie jak w zamrazalniku;] Lubska.. nie komentuje. najgorszy dzien w mozliwych na pilegrzymce. istna masakra! rozmowa toczaca sie miedzy mną a karolina:Srodek nocy

M: Karolina! mamy kaluze w namiocie!

K:jeszcze nie pływamy mozemy isc dalej spac

M:zoonkk..

Rano:

M: Karolina ja Cie nie chce od rana wkur*** ale masz portfel mokry

K: to nie jest smieszne, ja mam mokre pieniadze!

M: o kur..

Po zobaczeniu mokrych bagazy, miałysmy łzy w oczach.. na koniec porąbana piosenka : 'wyginam smialo cialo'

M: 'Karolina! gdzie masz buty?'

K: na dworze! o ku..!

masakra:/ no ale potem sie z tego max. zlewalysmy;] nie obylo sie tez od codziennej kłotni porannej:] poznałam wiele ludzi. miałam 2 pecherze:P no i problem z tą nogą. przeszłam cała. z pomoca innych. i tu chciałam podziekowac:

Karolinie: za to, ze tam ze mną byłas, za łach, za to, ze zawsze mogłam na Ciebie liczyc. za wkurzanie kubusia puchatka, za poranne kłotnie  'za kazdy dzien, za kazdy dzien. za nocy mrok , za nocy mrok, za radosc mą, za radosc mą..' ogromny Buziak;*

Fociu, Brzozy,Uaska: za to, ze tam byliscie. za łach, za chwile spedzone z wami. za to ,ze pomogliscie, kiedy bylo trudno. za calutką pilegrzymke. juz czekam na nastepna:) wielka buźka;*

Marta, Kaska, Magda:  z Nimi tez przezyłam wiele. 'jazdaaa!':*

Słomiaki: z pozoru nieciekawi kolesie. pozory myla! uwaga:D super bracia pilegrzymkowi:) do zobaczycha niedługoo:) do Wąsosza niedaleko:D :*

To i tak nie wszyscy;] gorka przeprosna? plakac mi sie chcialo.. nie wiem dlaczego. na widok tych wszstkich ludzi , ktorzy sie przepraszaja? moze.. no i to wtedy kubus puchatek nas wysmiał:Pnie dam rady tutaj wszystkiego napisac:) byly takze apele jasnogorskie, ktore dodawaly uroku tej całej pielgrzymki. 'Maryjoo królowo Pooollskiiii' . wywrotka w błoto, i w ogole inne przygody;] super było:) pomodliłam sie za Was. idac nie raz chciałam stanac i powiedziec 'nie! dalej nie ide! nie ma mowy' dałam rade.. chociaz niekiedy łzy napływały do oczy, chociaz nogi bolały,szczegolnie ta jedna, chociaz były pecherze, chociaz czabylo składac ten durny namiot, chociaz miałysmy powodź w namuiocie, chociaz gadałam przez sen czasem. to dałam rade! doszłam na Jasna górę i jestem z tego dumna.

Wróciłam:)

*margolcia* : :

Bez tytułu Komentarze (15)
19. lipca 2005 01:16:00
linkologia.pl spis.pl

Mijają wakacje. Boszkowo, namioty. tamten tydzien był zajebisty;] spedzony poza Górą w gronie zajebistych przyjacioł. i tu dla nich nalezy sie wielka buźka;* tak ogolnie rzecz biorąc to myslalam ze te wakacje beda inne. nie zapomniane. ehm.. myliłam sie;> lecz ten tydzien wszystko zmienił:) jazdy pod namiotem z Olina,Kocikiem,Arletą i Marychą.'Booozeee..';'nie doszło, ale by doszło';'36 ukłuc...jeza!' szczałam tam.. porostu szczałam;] niedługo dodam zdjecia;] 2 noce, noce smiechu i radosci. kurczee;) za niecałe dwa tyg pielgrzymka, uhuhuuh.. damy rade ziooom;d beda jazdy, oj beda;) Jesli chodzi o Boszkowo to tam tez nieźle sie bawiłam, szkoda ze tak krotko, ale lepszy rydz niz nic;) zaliczyłam siniaka na kolanie lecac do wody,bojka  z udzałem pianki do goleniasliczna fryzura kogos;d ahh..;D i w ogole  łach;] nie moge sie doczekac pielgrzymki, tesknie za Marta i Kimo, kazdy dzien jest inny, a ja sie ciesze tymi to wakacjami(jak kazdy w sumie) notka bez ładu i składu;) Buźka;*

*margolcia* : :

Bez tytułu Komentarze (17)
05. lipca 2005 00:43:00
linkologia.pl spis.pl

Życie to tylko krótki epizod w teatrze..

*margolcia* : :

zlecialo..  Komentarze (11)
26. czerwca 2005 00:18:00
linkologia.pl spis.pl

ten rok zleciał tak szybko.. masakra. jeszcze niedawno pamietam kak przekraczałm mury teh szkoły i nie wiedziałam gdzie są poszczegolne klasy. wszyscy wołali 'kici kici' . poznawałam nauczycieli, wchodziłam w nowe srodowisko. teraz przyszły wakacje. zakonczenie roku szkolnego? nudzace przemowienia, a potem czesc artystyczna. na koncu łzy starszych kolegow, kolezanek . 3klasistow. smutno, podobne chwile przezywałam rok temu. kiedy rozstawałam sie z klasa , z ktora przebywalam 6 lat. nie było miło. jeszcze niedawno wycieczka do Pragi. duzo by opowiedac.super było:) wczorajszy dzien spedzony w milusim towarzystwie, wspolnie ogladniety mecz;D uhu;) kto wygraa? 'Polska! ' kto? 'Polska!' kto? 'Polska Polska Polska' potem koncert , ktory był niby tylko dla dorosłych taa;) dzisijeszy łach , urodzinki Młodego Brzóżki:D [wszyssstkiieeeegooo naaaaj jeszczeeee raaaaazzzzz:*' ] i w ogole łachowa atmosfera:) niedługo pielgrzymka-Czestochowa. bedzie sie dzialo.. oj bedzie. plany na wakacje nie uległy zmianie, wszystko idzie w jak najlepszym kierunku:) i wszystkooo sie rozkreeecaaa prooosze panstwa:)

*margolcia* : :

Bez tytułu Komentarze (14)
08. czerwca 2005 21:37:00
linkologia.pl spis.pl

Lednica 2005. taa.. kilkadziesiat tysiecy ludzi, nowe znajomosci, łachy , smiechy, deszcz i słonce. to było to:) kiedy ujrzałam to miejsce odrazu wiedziałam, ze bedzie super;) i bylo. flaga amerykanska, Egon ktory zawsze rozbawi wszystkich do łez. mogłabym wymieniac i wymieniac. tego wszystkiego nie da sie opisac, to trzeba poprostu przezyc! 'ile widzisz palcow?'-'dwie' charakterystyczny teskt z ktorego łachali wszyscy;D a foczka? uu.. niektorzy wiedza o co chodzi, prawda Karolina? spiwor ktory po pielgrzymce wazył 10 kg . nieprzespana noc pełna łez radosci, tancow, smiechoow. 'sysuuuniaaa' . 1.5 h czekanie do kibla, zimne zapiekanki, markery, wspaniałe zdjecia. ej nie.. ja tego popsortu nie umiem opisac;) pozdro tych co bylii:D tj : Kocik, marta, Karolina, Brzozy, Mateusz, Łaska, Egon, Pantercia, Paulina, Zuźka i kurdee wielee innyych;D ;*

*margolcia* : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

zagubiona | oreczka | poprostu-ola | wichura | kasia-lublin | Mailing